2016 Model FIAT Egea 1.3Mjet Kullanıcı Yorumu





FIAT Kullanıcı Yorumu
Ad Soyad Mehmet Güneri
Araba Markanız FIAT
Model Egea 1.3Mjet
Model Yılı 2016
Motor Gücü ve Kasa Tipi 95 Hp Sedan
Araç Yorumu 1.3Mjet 95 beygir olan aracım klasik Fiat araçlar gibi şehir içi az yakan , 5 ileri vites aralığı az olan ve 6.3lt karma yakıt tüketimine sahiptir. Önceki arabam Linea olduğu için yakıt olarak hemen hemen aynı değerlere sahip. Linea ile saatte 120 130 km hız yaparken 3bin devire ulasiyordum. Egea 150 km/h e kadar 3bin çeviri görmüyor.

Şehir içi full Depo ile 650 km şehir içi yol yapıyorum depoyu tam bosaltana kadar kullanmadigim için 60 70 km daha yol yapacağını düşünüyorum. 45 lt yakıt deposu hacmine sahip aracim 185 liraya fulleniyor.

Şehir içi ortalama 6.5 litre yani 285 krş. yakmaktadir
Araç Fotoğraf
Araç Video

Bilgilendirme

Ne Yakar? Veri Tabanında bulunan tüm bilgiler tamamen kullanıcılarından alınan yakıt tüketim değerleri doğrultusunda hazırlanmış olup firmaların yayınladığı; gerçeği yansıtmayan yakıt değerlerine ASLA başvurulmamıştır. Yakıt değerinin yanlış yazıldığını düşündüğünüz aracı, menü de bulunan Şikayet Et kısmından bildiriniz. Yardımcı olmak için menü de bulunan Veri Girişi kısmından Marka ve Modellerin yakıt tüketim değerlerinin girişini yapabilirsiniz.


 

En Çok Arananlar

Son Güncellemeler