Seat'ın ilk Suv Modeli Satışta

Ibiza ve Leon modelleri ile Türkiye pazarında kendisine yer bulan Seat markası Türkiye'de ilk SUV modeli Ateca FR'ı satışa çıkarttı.

1.4 EcoTSI ve 1.6 TDI motor ve ekstra paketlerle satışa sunulan Ateca'nın başlangıç fiyatı 114.000 TL ; dizel fiyatı 121.000 TL ve en üst paket Xcellence ve DSG şanzıman fiyatı 143.000 TL'den satışa sunuluyor.

Ateca 4x4 özelliği de yalnızca en üst paket olan Xcellence paketi ile DSG şanzıman ile beraber kullanıcılarına sunuldu.
Ne yakar ile gerçek kullanıcılardan alınan verilerin yakıt tüketim değerlerine Seat SUV
kategorisinden ATECA modeline tıklayarak ulaşabilirsiniz. Ne yakar size asla ulaşamayacağımız 2.9 Lt / 100km gibi asla ulaşamayacağınız ortalama fabrika değerlerini vermez. Gerçekçi verileri gerçek kullanıcılardan alınan verileri veri tabanında toplayan tek yakıt tüketim sitesi, neyakar.net'ten gerçek ATECA yakıt tüketim ve teknik özellik verilerine ulaşabilirsiniz.
Gerçek araç kullanıcılarının kendi araç verilerinin derlenmesi ile en doğru yakıt tüketim değerlerine ulaşabileceğiniz neyakar.net Ağustos 2015'ten beri auto severlerle beraber.

Bilgilendirme

Ne Yakar? Veri Tabanında bulunan tüm bilgiler tamamen kullanıcılarından alınan yakıt tüketim değerleri doğrultusunda hazırlanmış olup firmaların yayınladığı; gerçeği yansıtmayan yakıt değerlerine ASLA başvurulmamıştır. Yakıt değerinin yanlış yazıldığını düşündüğünüz aracı, menü de bulunan Şikayet Et kısmından bildiriniz. Yardımcı olmak için menü de bulunan Veri Girişi kısmından Marka ve Modellerin yakıt tüketim değerlerinin girişini yapabilirsiniz.


 

En Çok Arananlar

Son Güncellemeler